Alla inlägg under maj 2015

Av Angelica och Chloe Tipsare - 20 maj 2015 20:16

Det har gått 97 år sen ett kärnvapenkrig utplånade allt liv på jorden. Men ut i rymden finns de människor som överlevde. En stor "rymdfärja" kallad Arken bor alla människor. De väntar på att jorden ska bli beboeligt så att de kan återvända. Men Arken börjar förlora syre, så de skickar ner 100 kriminella ungdomar till jorden. De ungdomarna ska se om man kan bo där. För att Arken ska kunna se om man kan bo där får alla ungdomar ett armband som håller koll på dem. När de väl kommer ner till jorden märker de snart att de trots allt inte ensamma. De kommer att bli testade av sig själva, av naturen och av de människor som överlevde på jorden.



Jag älskar denna serie. Det är en spännande serie som passar dig som är 12 och uppåt. En vuxen kan också titta den här serien. Jag har själv inte hunnit titta hela serien klar än. Det finns tre säsonger. Jag tipsare den jättemycket! Jag ger denna serie 9/10. (Chloe)

Kommentera gärna en film/serie som jag ska kolla och skriva om! Sen kan ni gärna också fråga något om det är något ni undrar över. Men skriv då också vem ni vill fråga. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att du hittade till vår blogg. Vi är två tjejer från Finland. Vi kommer att lägga upp bok, film, serie och apptips. Film och serie är Chloes ansvar och bok och apptips är Angelicas ansvar. Rekommendera gärna bloggen för andra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards