Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

The Walking Dead

Av Angelica och Chloe Tipsare - 30 mars 2015 19:30

Det är en äventyr, drama, skräck och thriller serie. Det handlar om en man som är sheriff. Han heter Rick Grimes. Han blir skjuten och hamnar i koma. När han vaknar är allt väldigt anorlunda. Ingen är på sjukhuset och det står olika texter på väggarna. Han går ut och ser ingen. Inga bilar inga människor. Däremot Zombisar, som går runt. Efter en tid hittar han sin fru och hans barn.

Sedan fortsätter resan med hopp om att finna andra levande människor. Dock hittar en grupp människor och de fortsätter tillsammans



Jag tycker om den här serien väldigt mycket. Än har jag inte sett hela, men jag ska. Jag ger den 9/10. (Chloe)

(Bilder kommer nog snart)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det har gått 97 år sen ett kärnvapenkrig utplånade allt liv på jorden. Men ut i rymden finns de människor som överlevde. En stor "rymdfärja" kallad Arken bor alla människor. De väntar på att jorden ska bli beboeligt så att de kan återvända. Men Arken...

Hej, hej! Nu kommer nästa del av Ketchapp spel :)! Som ni kanske sett kommer inga bilder till de här inläggen, de blir så mycket jobb. Hade skaffat bilder till det, men jag råkade ju raddera allt och nu orkar jag inte ta om alla, så sorry. Men du kan...

Det är en tecknad film som är väldigt rolig. Passar till barn och vuxna. Filmen handlar om  rymdvarelser som kallas  Boov. De flyr från sina fiender the Goorg. De måste hitta en ny planet för att skydd sig själva och så hittar de jorden. De flyttar m...

Ketchapp är inget spel, men de gör roliga spel. Spelen är enkla, och det finns ganska många så jag skriver om några idag och några nästa vecka! :) (Spelen finns för Ipad/Iphone och Android) ·Don´t step on the white tile: Spelet går ut på att man...


Nidstången är den första boken i serien Pax och kom ut 2014. Den handlar om två bröder, Viggo och Alrik. Alrik är äldre. De stjäl och har bott i flera familjer, eftersom deras mamma är sjuk. Nu har de hamnat hos Laylah och Andreas i Mariefred. De gör...

Presentation


Hej! Kul att du hittade till vår blogg. Vi är två tjejer från Finland. Vi kommer att lägga upp bok, film, serie och apptips. Film och serie är Chloes ansvar och bok och apptips är Angelicas ansvar. Rekommendera gärna bloggen för andra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards